Το Κακό Στην Εποχή Των Ηρώων

Το Κακο Στην Εποχη Των Ηρωων

Θρίλερ  |  Παραγωγή: 2009  |  Διάρκεια 88'

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Γιώργος Νούσιας

Πρωταγωνιστούν: Ανδρέας Κοντόπουλος, Μελέτης Γεωργιάδης, Billy Zane, Αργύρης Θανάσουλας, Χρήστος Μπίρος

Κριτική: Νεκτάριος Σάκκας

Μέσα σε μόλις τρεις μέρες η Αθήνα μετετράπη σε μία πόλη-κόλαση, αν εξαιρέσεις το κυκλοφοριακό φυσικά! Η αιτία για την αρχή του κακού παραμένει άγνωστη στους λίγους επιζώντες που παλεύουν να ξεφύγουν από τους ζωντανούς-νεκρούς πλέον συμπολίτες τους. Η παρέα που γνωρίσαμε στην πρώτη ταινία παραμένει μάχιμη, με κάποιους εξ αυτών, όπως ο Αργύρης (Αργύρης Θανάσουλας) και ο Βακιρτζής (Ανδρέας Κοντόπουλος) να δείχνουν μία μυστήρια εμμονή στο να αρνούνται πεισματικά να πεθάνουν! Η απάντηση ίσως να κρύβεται περίπου 3.000 χρόνια πριν, όταν και τότε το «Κακό» είχε πλήξει την πόλη με τους αρχαίους Αθηναίους όμως να επικρατούν. Ήταν τότε που κάποιοι ήρωες είχαν καταφέρει να αντισταθούν, αλλά ο Προφήτης (Billy Zane) που προέβλεψε πως το κακό θα επανέλθει, έχει μιλήσει και για τους ήρωες που θα έρθουν για να το στείλουν και πάλι στον... αγύριστο!

Το πρώτο «Κακό» έγινε πραγματικότητα με το πενιχρό budget των 10.000 ευρώ αλλά και την αστείρευτη παρεϊστικη διάθεση και πείσμα των συντελεστών της. Η επιτυχία που ήρθε ήταν μάλλον αναπάντεχη για τους πολλούς, όχι όμως και για όσους ήξεραν πως ειδικά το νεαρό κοινό και οι fan του είδους θα το υποδεχόταν με ανοιχτές αγκάλες, έχοντας βαρεθεί να βλέπουν από την ελληνική κινηματογραφική σοδιά μόνο κωμωδίες, κομεντί και κοινωνικά δράματα. Έτσι, παρά τους ερασιτεχνισμούς στο μοντάζ, τις ερμηνείες και τα φτηνά ειδικά εφέ, το «Κακό» προσέφερε στο κοινό του αυτόν τον πρωτόγονο ερωτισμό του b-movie και του Do-It-Yourself σινεμά. Ήταν φτηνό και δεν κόμπλαρε ποτέ για αυτό, αλλά κατέκτησε άνετα τον εξόχως κολακευτικό χαρακτηρισμό 'cult'.

«Το Κακό 2: Στην Εποχή Των Ηρώων» σχεδιάστηκε με ασύγκριτα καλύτερες προοπτικές. Δεκαπλάσιο budget (100.000 ευρώ), χορηγοί και μία γνωστή εταιρεία παραγωγής βοήθησαν ώστε το sequel να στηθεί σε μία πιο επαγγελματική βάση, με πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα οπτικά και ψηφιακά εφέ, ενώ σημαντική ήταν και η συνδρομή εκατοντάδων εθελοντών κομπάρσων που υποδύθηκαν τα ζόμπι. Γνωστοί νέοι ηθοποιοί όπως η Ιωάννα Παππά, ο Γιώργος Χρανιώτης, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, ο Αποστόλης Τότσικας και η Ευτυχία Γιακουμή πλαισιώνουν το cast της πρώτης ταινίας, ενώ αίσθηση προκαλεί η συμμετοχή του Ελληνοαμερικανού Billy Zane.

Η λογική όμως του sequel, που βλέπεται πάντως άνετα κι από όσους δεν είδαν το πρώτο, είναι στημένη διαφορετικά. Μπορεί να διαθέτει αμέτρητα λίτρα αίματος και πάμπολλα κομμένα κεφάλια, ρέπει όμως περισσότερο προς τη μαύρη κωμωδία παρά προς το αγωνιώδες splatter, ξεχωρίζοντας κυρίως για τους διάφορους απίθανους χαρακτήρες και τις αρκετές ξεκαρδιστικές στιγμές του, όπως η νεοελληνικής λογικής ατάκες που εκφέρονται στην αρχαία ελληνική γλώσσα όταν η πλοκή εκτυλίσσεται στην αρχαία Ελλάδα. Βέβαια, μπορεί και πάλι το σενάριο να μη σκίζει από πρωτοτυπία, όμως πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως η ταινία των αδερφών Νούσια και του Claoudio Bolivar στοχεύει ξεκάθαρα στο χαβαλέ και ως τέτοια πρέπει να κριθεί.

Από τη στιγμή που αυτό το φέρει σε πέρας και μάλιστα με το παραπάνω, το αποτέλεσμα κρίνεται σαφώς επιτυχημένο. Αλλωστε, δε σκόπευαν να κάνουν ένα νέο «28 Days Later» ούτε να γίνουν οι εγχώριοι Romero. Η μόνη σοβαρή ένσταση βρίσκεται στο ότι «Το Κακό 2» δομήθηκε εμφανώς στη λογική του cult, αντί του να περιμένει να αναγορευθεί ως τέτοιο από το κοινό του.

Πρεμιέρα στην Ελλάδα: 01-10-2009  |  Διανομή: Audiovisual  |  Επίσημο Site

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ:

Σας Προτείνουμε Ακόμη

Το Πρόγραμμα των Προβολών

Αναζήτηση με τον Πρωτότυπο Τίτλο

Αναζήτηση με τον Ελληνικό Τίτλο

Αναζήτηση με την Περιοχή

Αναζήτηση με τον Κινηματογράφο


© 2000-2024 | Θανάσης Γεντίμης

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του CinemaNews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση.

Απαγορεύεται η μερική ή ολική αναπαραγωγή ή αποθήκευση με κάθε τρόπο και μέσον των περιεχομένων του CinemaNews.gr χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συναίνεση του δημιουργού του.